MUA · #MUAOnline #UACulturaOnline

Recursos virtuals

La Menina (2008)
Antoni Miró

L'obra d'Antoni Miró se situa dins de la línia del realisme social, amb tints que s'aproximen al pop-art. Aquest gravat de “La Menina” forma part, conceptualment, de la sèrie «Pinteu pintura». En ella, l'artista alcoià s'apropia d'icones pictòriques de la història de la pintura que intervé amb la finalitat de generar relectures alternatives en clau social i política.

En la proposta didàctica et proposem que tries un quadre de la Història de l'Art perquè, amb la teua inventiva, el transformes al teu antull. Tens moltes possibilitats creatives al teu abast.

pdf

EL COLOR DE LES AROMES

En aquest taller et proposem la plasmació, a través de colors i textures, de les sensacions, emocions i records que et suggereix un determinat estímul olfactori. 


pdf

PAISATJE I EMPREMTES

Un dels temes més tractats en les creacions artístiques és el paisatge. L'objectiu d'aquest taller és la realització d'un paisatge, però allunyant-se de la representació tradicional. Un paisatge que evolucione cap a una visió abstracta i interioritzada. Per a això, es treballarà sobre el concepte de les petjades que els fenòmens atmosfèrics deixen en el paisatge.

pdf

Miratge (2007)
Daniel Escolano

Daniel Escolano (Alacant, 1954) és un artista els començaments del qual es poden emmarcar dins del surrealisme. Amb el pas del temps crearà tot un univers oníric i místic habitat per éssers imaginaris. En els últims anys el seu realisme màgic ha evolucionat cap a una estilitzada abstracció.

pdf

L'Art del Mediterrani

Us portem de nou aquest taller historicoartístic, d'investigació creativa, experimentació i joc, que se centra en les peces de les sales d'Arqueologia del Museu. Us proposem diferents tècniques manipulatives per a enllaçar passat i present de l'art

pdf

CONTRA LES REGLES: LESBIANES, GAIS, TRANSEXUALES I BISEXUALES EN L'ESPORT

Aquesta exposició no pretén ser exhaustiva, encara que sí vol ajudar a eliminar els tabús sobre la diversitat afectiu-sexual i de gènere en l'esport, alhora que crida l'atenció sobre les diferents formes de discriminació que es produeixen en l'esport contra persones LGTB o que se'ls pressuposa. Al mateix temps, aquesta exposició, desitja mostrar que l'esport ofereix al Col·lectiu LGTBI una possibilitat de viure les seues vides amb autoestima.En l'expo, es visibiliza alguns noms que viuen obertament la seua condició sexual. Però alguns noms, entre centenars de milers d'esportistes que practiquen cada dia una o una altra modalitat esportiva en quasi qualsevol país del món, és una xifra molt reduïda. L'exposició tracta de contribuir a l'eliminació dels prejudicis que encara perviuen sobre l'homosexualitat en el món de l'esport. I, de pas, destaca i enumera les diferents formes de discriminació que es produeixen contra les persones lesbianes, gais, bisexuales i transexuales.

pdf

No voldrà explicar-nos el que sap (2008)
Javier Lorenzo

Moltes de les obres de Javier Lorenzo són retrats de persones, en la seua major part amics i familiars, que apareixen d'esquena, caminant i endinsant-se en el paisatge que els circumda. Es tracta de pintures d'excel·lent factura que, malgrat la quotidianitat i intimisme que transmeten, aconsegueixen portar a l'espectador a reflexions universals com els problemes i preocupacions de l'ésser humà.

pdf

Trivialacant

De la mà de Trivialacant us presentem el Trivial d'Art, una versió online del conegut joc de taula de preguntes a contestar en família, en aquesta ocasió centrat en l'art contemporani i el Museu de la Universitat d'Alacant.

zip

RAFAEL RODRÍGUEZ ALBERT (ALACANT 1902 - MADRID 1979)
DOBLE PREMI NACIONAL DE MÚSICA

El músic alacantí RAFAEL RODRÍGUEZ ALBERT va ser un compositor, docent i pianista que va obtenir en dues ocasions el Premi Nacional de Música (1952 i 1961) i altres destacats, com el Nacional de Composició Manuel de Falla de la Universitat de Granada en 1977. Era cec i va estar vinculat a l'ONCE. Va ser professor en el Col·legi Nacional de Cecs i va contribuir al desenvolupament de l'escriptura Braille per a música. Es va implicar en les avantguardes de l'època participant en l'evolució que la música va experimentar a Espanya.

pdf

Refugiados. Reservado el derecho de admisión
XVI Mostra de Humor Social

Amb el títol REFUGIATS, RESERVAT EL DRET D'ADMISSIÓ, els dibuixants de Feco Espanya ens presenten, des de l'habitual to d'humor, sàtira i ironia, com s'ha enfrontat la societat occidental a la demanda d'auxili de milers i milers de persones que fugen d'escenaris de guerra. Així, veurem com la suposada solidaritat europea es converteix en criminalització del refugiat.
En la mostra trobem obres de dibuixants com Forges, Ortuño, Zulet, Ortifus, Angelines, e Whoper, Kap, Nano o Malagón, entre altres.

pdfLINK

Taller Tòtem Futurgrafíes
EXTRARRADIO

El Col·lectiu Extrarradio proposa l'adaptació del taller realitzat entorn de l'exposició 'Paraules visuals. Art i literatura en la Col·lecció del MUA', que va plantejar una experiència en la qual es fusionava la creació literària i la pràctica artística.

LINK

PARAULES VISUALS

L’objectiu d’aquest taller és cercar les relacions entre diverses expressions artístiques (pintura, fotografia, collage, escultura, etc.) i formes literàries que donen com a resultat cal·ligrames, poesies visuals, fotopoemas, etc.

pdfpdf

Taller Instal·lant a casa
Va de cuentos

Aquest taller pretén ser un acostament a la instal·lació artística com a tècnica artística i creativa mitjançant el joc. És una invitació a veure l'existència dels objectes i espais que habitem en la nostra vida quotidiana des d'una altra perspectiva. Per a això us convidem a deixar d'observar-los com el que són aparentment, per a què ens serveixen.

LINK

Va haver-hi dones en la Generació Beat?

En el marc de la 13a Convocatòria d'Arts Visuals mulier, mulieris, el MUA ha dissenyat un programa d'activitats inspirat en una sèrie de peces de l'artista Rebeka Elizegi titulada Beatnik. Una conferència i un recital poètic-musical ens permetran aprofundir en les vides i obres d'un grup de poetes nord-americanes de la Generació Beat.
Amb aquesta activitat ens aproparem a l'context i l'obra d'aquestes autores a través de Natalia Carbajosa, coautora amb d'Isabel Castelao-Gómez de l'assaig Female Beatness. Dones, gènere i poesia en la generació beat (el primer acostament crític en el món acadèmic hispà a les poetes i artistes) i de l'recital La Generació Beat: hi va haver dones, de Matuska Project, que vol reivindicar la veu d'aquestes autores i, dins de la filosofia multidisciplinar de la seva companyia, construir un recital amb textos de poetes d'aquest moviment

LINKLINKLINK

Jo no veig els àlbers (1994)
Albert Agulló

Durant onze anys, de 1991 a 2002, Albert Agulló va elaborar diferents pintures a partir de textos de poetes que compartien la seua filosofia existencial i la seua forma de sentir el món, “profunda i dramàtica”, com subratlla l’artista. La peça Yo no veo los álamos, realitzada sobre fusta a partir de pintura, terra i elements naturals, està inspirada en un poema del seu amic personal, el poeta Antonio Gamoneda.

pdf

Taller Creant el nostre espai de sucre
Bibiana Soledad

L'artista Bibiana Soledad va plantejar un taller creatiu a partir de l'Exposició EAC XVIII, Encuentros de Arte Contemporáneo, una mostra col·lectiva on es donaven cita diverses instal·lacions artístiques. Aqueix concepte d'instal·lació, com a conjunt d'elements que s'apropien de l'espai, és el que va desenvolupar en la seua proposta de taller, que consistia a realitzar una instal·lació cooperativa mitjançant sucre tintada.

LINK

COLOR = EMOCIÓ

Més enllà del dibuix que dóna forma, el color té la capacitat de donar vida al representat. Els colors influeixen sobre l’ànima, per aquest motiu siguen essencials com mig artístic per a l’expressió formal i emocional.
El taller consistirà en l’elaboració de creacions plàstiques en les quals el color es convertirà en el vehicle per a l’expressió d’emocions i sentiments.

pdfpdf

Taller Bestiari
Luisa Pastor

L'artista Luisa Pastor, seleccionada en la 5a edició de les Residències de Creació i Investigació Artística del MUA, va dissenyar el taller “Bestiari”, una proposta que integra compromís social, creativitat i imaginació, entorn de la necessitat de preservar la biodiversitat en el món animal.

LINKpdf

MEMORABLES, INSIGNES I INTRÈPIDES (1870-1931)

Els fets protagonitzats per les dones en aquest període històric van ser decisius, per a aconseguir els drets de ciutadania reconeguts en les constitucions de les democràcies modernes. Moltes dones es rebel·laren contra les injustícies que patien per raó de gènere i es van oposar a la tirania de les tradicions, els costums, les lleis discriminatòries i a tot el que els impedia el lliure exercici de la condició de ciutadanes adultes i responsables. En l’últim terç del segle XIX i el primer del segle XX afloren i proliferen molts moviments associatius, publicacions i dones singulars, que alçaven la veu contra el tracte desigual i la falta d’oportunitats i advocaven contundentment per les reformes civils, polítiques i socials que ens havien de dur a una nova era.

pdfLINK

VISIBILITAT TRANS
Un projecte sobre les identitats

Experiència artística feta pel Colectivo Oz amb alumnat universitari en el marc de celebració de la Setmana de la Visibilitat Trans.
El resultat d'aquesta acció artística va ser arreplegat en la mostra Visibilitat trans. Un projecte sobre les identitats.

pdf

Dia internacional de la llum

L’estudi de la llum és primordial en la ciència, en la tecnologia, i en la cultura; les tecnologies basades en la llum són un motor econòmic fonamental en el desenvolupament actual de la societat, en aspectes com les comunicacions, la salut, l’art, els processos industrials, la protecció del medi ambient o la producció d’energia.

pdf

Perfils

Aquesta proposta de taller conjumina el concepte de retrat (perfil) amb una reflexió sobre els mecanismes de connexió que estableixen les xarxes socials, tant de manera virtual com presencial. A través de diferents activitats es treballaran aspectes com: la imatge que projectem en contraposició a la visió que els altres tenen de nosaltres; els diferents tipus de xarxes socials o el perfil que creguem en les xarxes socials com a retrat real dels qui som o com a imatge distorsionada del nostre alter-ego.

pdf

Entrevista Ràdio UA

Vídeo sobre el programa de Ràdio de la UA que tracta íntegrament sobre el MUA. Els responsables de l'Àrea Didàctica Remedios Navarro i David Alpañez ens parlen de les exposicions i activitats del museu durant el confinament.

LINK

Taller d'experiències lumíniques
EXPLICARTE

Taller d'elaboració d'un relleu lluminós, inspirat en l'obra d'Eusebio Sempere,figura essencial de l'art òptic i cinètic a Espanya i un dels artistes alacantins més rellevants.
A través d'aquest taller, xicotets i majors, podrem endinsar-nos i experimentar en l'ús de la llum com a element estètic i sensorial.

LINKpdf

Casa Kramer (1953)
Julius Shulman

El fotògraf Julius Shulman va exercir un paper decisiu en deixar constància de l'eclosió de l'arquitectura moderna als Estats Units després de la II Guerra Mundial.
En aquesta ocasió fotografia la casa Kramer, un habitatge dissenyat per Richard Neutra en el desert de Califòrnia. Es tracta d'una instantània molt cuidada, amb la qual aconsegueix transmetre serenitat i calidesa.

pdf

Cercle i triangle (1972)
Eusebi Sempere

Eusebi Sempere és el artista alacantí contemporani amb un reconeixement internacional més gran. Va ser una figura essencial de l’art òptic i cinètic a Espanya. Les formes geomètriques pures se superposen en aquesta serigrafia que es va utilitzar com a portada del catàleg de l'exposició inaugural de la sala Sempere del MUA (1999).

pdf

Taller de disseny japonés actual
Beatriz Rico Tortosa

Aquest taller es va realitzar arran de l'exposició denominada Disseny japonès actual: 100 exemples. A aquesta mostra s’hi va unir un taller basat en una tècnica artística tradicional japonesa anomenada gyotaku, amb la qual s'intenta reproduir la figura d'un animal marí (originàriament peixos capturats per mariners del segle XIX) mitjançant la fricció, sobre suports com la tela o el paper, buscant una relació de respecte per l'animal i pel medi on s'ha capturat, a partir de la concepció artística d'aquesta empremta o ictiograma.

pdf

Arquitectura per a defensar-se de la por (1980)
Arcadi Blasco

Arcadi representa, dins de l'art contemporani espanyol, una important referència vinculada amb la matèria ceràmic-escultòrica. Moltes de les seues obres més conegudes tenen un potent contingut de crítica social. Aquesta peça pertany a la sèrie Arquitectures per a defensar-se de la por.
Sobre aquesta sèrie comentava Arcadio amb ironia: 'Propose que es construïsquen enormes i bells recintes per a defensar a l'home de la seua por. Submergit en inquietant bellesa pot l'home sentir-se immune als atacs exteriors'.

pdf

Art a crits

Al llarg de la història, molts artistes han posat les seues creacions al servei de la reivindicació social.El propòsit d'aquest taller és oferir les eines apropiades per a analitzar, reflexionar i experimentar amb la creació artística, valorant l'obra d'art com a testimoniatge i document de la història, així com força capaç de modificar el món. I ho farem establint vincles entre l'art, la publicitat i el disseny.

pdf

Suburbanes
David Ortega

David Ortega proposa en aquesta peça un mapa del metre de Madrid, en el qual es canvien de nom les 296 parades del suburbà amb noms de dones destacades. Tot sorgeix en comprovar que Madrid només té 2 parades de metro amb nom de dona: La Llatina i Concha Espina. En definitiva Suburbanes evidència el greuge comparatiu i la discriminació que encara existeix sobre el paper de les dones i la seua rellevància en l'àmbit públic.

pdf

Taller de fotografia estenopeica
Sol Spinelli

Amb motiu de la celebració del Dia Mundial de la Fotografia Estenopeica, celebrat el diumenge 26 d'abril, vos convidem a realitzar la vostra pròpia càmera estenopeica.
La fotografia estenopeica és aquella que es realitza sense l'ús de lents o objectius. Les càmeres estenopeiques solen ser artesanals, es construeixen amb caixes de cartó, llandes, caixes de mistos, pots o qualsevol altre artefacte que que ens permeta tancar el pas de llum. Bàsicament consisteix en una cambra fosca amb un xicotet forat (estenopo), pel qual es deixen entrar els raigs lluminosos que incidiran sobre el paper o pel·lícula fotosensible.
El taller es completarà amb una segona part presencial en la qual revelarem les fotos que hàgem fet amb la nostra càmera.

LINKpdf

Humor social: Un llibre et fara lliure

Amb el títol Un llibre et fa lliure, diversos i prestigiosos humoristes gràfics plasmen la seua visió de la lectura i del paper que juga en la societat.
Segons el coordinador de la mostra, cap del Gabinet d'Imatge de la UA i president de FECO-Espanya Enrique Pérez:
En aquesta edició, que està dedicada al llibre, participen 42 autors, entre els quals destaquen noms com Forges, Zulet, Ermengol, Marlene Pohl, que és la presidenta de FECO-International, Edu, Malagón, Elena Ospina i Sex, entre uns altres. En la mostra es pot trobar una visió de la llibertat, quant al coneixement que et proporcionen els llibres, així com acudits de llibres digitals versus llibres convencionals, etc..

LINKpdf

Cervantes-Shakespeare: dos genis universals

La mostra està composta per una sèrie de plafons il·lustratius que pretenen explicar la transcendència internacional i el llegat literari d'aquests dos grans exponents de la literatura occidental moderna, i com la seua obra, encara avui dia, inspira escriptors de diverses tendències.
Comissariada per José Manuel González, l'exposició es divideix en tres blocs principals: El context històric, el contingut del qual ha sigut desenvolupat per la professora María del Carmen Irles; Cervantes, fill de les seues obres, a càrrec del professor José María Ferri, i Global Shakespeare, treball dut a terme pel professor i comissari de l'exposició José Manuel González.

LINKpdf

Sopa de lletres

El MUA, com a museu universitari que és, programa mostres de temàtica molt variada. Pràcticament tot el que s'estudia en la universitat pot tenir el seu reflex en les exposicions que es duen a terme a les seues sales. Però de les més de vint exhibicions que es realitzen al cap de l'any, entre un 50 i un 60 per cent estan relacionades amb l'art, especialment amb el contemporani. Per això en la següent sopa de lletres et proposem que localitzes 12 paraules relacionades amb el món de l'art.

pdf

Paradís en metamorfosi
Dis Berlin

Dis Berlin és un artista-col·leccionista, freqüentador de rastres, almonedas i llibreries de vells, llocs on rescata materials que després utilitza en les seues obres. En aquesta ocasió treballa el collage i la serigrafia sobre una carta marina. Durant l'última dècada del segle XX moltes de les creacions de Dis Berlin remeten a conceptes relacionats amb el misticisme i les energies deslligades que habiten el cosmos.

pdf

Visita-taller Vagarejar el campus: Nomenant llocs per a visibilitzar els drets humans
Amparo Alonso Sanz

Aquest vídeo mostra les accions desenvolupades per la professora Amparo Alonso-Sanz, de la Universitat de València, a partir de la visita a diverses exposicions del MUA. En ell s'expliquen els conceptes de deriva i cartografia, aplicats al campus de la UA, al mateix temps que es proposa una adaptació per a desenvolupar l'activitat a casa.

LINK

Metàfores arquitectòniques
Agar Blasco

El MUA presenta una exposició dedicada a l'artista madrilenya Agar Blasco; un recorregut que arreplega 30 anys de creació artística a través d'una selecció de les seues obres més representatives.
L'exposició destaca principalment la seua producció escultòrica en la qual combina obres de ferro de gran format, al costat d'altres de menor grandària d'alumini, ferro, bronze o ceràmica. La mostra es completa amb dibuixos i pintures amb fortes connotacions arquitectòniques, i amb una interessant col·lecció de petites maquetes realitzades com a estudis previs per a escultures.

LINKLINK

Llars

En aquest taller et proposem crear una llar imaginativa, amb tots els elements que ens agradaria que tinguera el nostre habitatge per a, d'aquesta manera, fer de les nostres llars un àmbit millor de relacions i convivència. No tant una reproducció o pla de les llars tal com els coneixem, sinó un pas més enllà. Una utopia, un anhel, una il·lusió... un projecte on bolcar tot allò que imaginem, que desitgem, que somiem.

pdf

DANIEL ESCOLANO
Artistes de la col·lecció del MUA

El MUA conserva entre els seus fons prop d'un centenar d'obres de l'artista alacantí Daniel Escolano provinents de la seua pròpia col·lecció. Aquesta pintura la va realitzar per a situar-la, a manera de cartell, a la terrassa de la seua casa del barri de Sant Gabriel. No obstant això no va durar més de 10 dies en l'exterior, ja que, a causa de la proximitat amb la mar, la brisa marina i la llum del sol la desbarataven.
Et proposem que cerques les 7 diferències entre les següents imatges d'aquesta obra d'Escolano. No serà fàcil, ja que la pintura de Daniel està definida per múltiples detalls.

pdf

Cavallets
Manuel Hernández Mompó

En aquesta serigrafia es reconeixen molts dels aspectes de l'estil de Mompó: la lluminositat, el color, els traços subtils, la puresa de les grafies infantils. Es tracta d'una obra on l'artista valencià, a través del suggeriment, ens transmet l'alegria, la bullícia, l'algaravia dels xiquets muntats en uns cavallets.

pdf

Arquitectures per a la defensa de la costa Mediterrània (1936-1939)
Andrés Martínez Medina

Tota guerra, com tot període de pau, produeix les seues arquitectures, ja siguen per a protegir les persones (refugis) o per a defensar les ciutats (fortins). Durant el trienni de la Guerra d’Espanya (1936-1939) va ser executat, al llarg de la costa espanyola mediterrània (des de Cadis fins a Girona) i al costat de les carreteres d’accés a les principals ciutats, un sistema d’arquitectures i artefactes per a la defensa format de bateries de costa –BC–, búnquers –BK– i barracons militars –BM–. Quasi totes aquestes peces van ser construïdes per soldats i operaris del bàndol republicà. El conjunt dispers d’aquestes arquitectures per a defensar al litoral marítim s’anomena Mur Mediterrani (MM) per la semblança amb l’Atlantic Wall construït per l’exèrcit alemany al litoral nord d’Europa a començament de la Segona Guerra Mundial.

LINK

Visita-taller Dibuix dinàmic i poesia de Miguel Hernández
Amparo Alonso-Sanz

Aquest vídeo arreplega l'experiència desenvolupada en el taller 'Dibuix dinàmic i poesia de Miguel Hernández', impartit per la professora Amparo Alonso Sanz de la Universitat de València, entorn de l'exposició 'Homenatge a Miguel Hernández. 75 x 75'.

LINK

Els meus límits
Cayetano Ferrández

En aquest temps de confinament la nostra llibertat de moviments està marcada per uns límits físics molt definits. La fotografia 'Els meus límits' de Cayetano Navarro reflexiona sobre l'aïllament i la soledat.

pdf

L'artista davant l'espill

Al llarg de la història els artistes han realitzat retrats i autoretrats com una manera de presentar al món a les persones del seu entorn i a ells mateixos. Hi ha retrats de mig cos, de cos sencer, retrats individuals i de grup. Et proposem crear un autoretrat molt especial; no tant de com eres físicament, sinó de la teua manera de ser, les teues aficions, els teus desitjos o pors… és el que anomenem un retrat psicològic. Pot ser un autoretrat a grandària natural, de la teua silueta completa, o més xicotet, dibuixant el teu retrat o una silueta en un foli.

pdf

JOAN CASELLAS
Artistes de la col·lecció del MUA

Joan Hernández Casellas (Teìà, Barcelona. 1960), és un artista plàstic i fotògraf documentalista català, especialitzat en l'art d'acció i performance.
Aquesta serigrafia és una Prova d'Autor (PA), resultat final d'un ampli procés de dibuixos i collages que l'artista va donar al Museu de la Universitat d'Alacant (MUA). L'obra s'alimenta de diversos elements quasi tots ells procedents de la publicitat, per a aconseguir un paisatge de colors plans i línies molt definides.

pdf

Emilio Varela i l'art del seu temps

Un dels grans pintors de la història, Paul Cézanne, va dir en una ocasió: “voldria un dia poder arribar a pintar bé una poma”. Emilio Varela admirava Cézanne i, com ell, va dedicar la seua vida a l'art i, més concretament, a la pintura. Però el seu objectiu no va ser complaure el gust de la seua època, vendre quadres o destacar per la seua originalitat. El propòsit d'aquest pintor alacantí, que va inaugurar la plàstica contemporània a la seua terra, va ser reinventar la pintura.

pdf

mulier, mulieris

La Convocatòria d’Arts Plàstiques mulier, mulieris dins del programa d'actes desenvolupat per la Universitat d'Alacant per a commemorar el Dia Internacional de la Dona. Aquesta convocatòria posa de manifest com la creació artística contemporània s'ha convertit els últims anys en un terreny fèrtil per a les investigacions que rescaten el llegat de les dones, visibilitzen el constant i complex procés de transformació de la identitat femenina i aborden diversos conceptes entorn del gènere.

LINKLINK

Llapis, paper i bombres

Al llarg de la història, quan comença una guerra, els infants es converteixen en víctimes i protagonistes del conflicte. Expliquen en imatges el que senten; ho fan amb llapis i paper mitjançant el llenguatge més senzill i plàstic que han tingut tots els xiquets i les xiquetes del món: el dibuix.Avui recuperem aquestes exposicions, és la nostra manera de recuperar la Memòria Històrica.
Els dibuixos que s'hi exposen són encara poc coneguts i constitueixen un dels documents gràfics més valuosos d'aquella època. Però aquests dibuixos són molt més que això, són també la millor manera d'apropar els nostres joves a la tragèdia de la guerra civil i de fer-los empatitzar amb aquells que la van viure.

LINK

Artistes de la col·lecció del MUA

La col·lecció del MUA, pròxima a les 2.000 obres, és un conjunt heterogeni, on el gravat, la fotografia, l'obra sobre paper, el vídeo, l'escultura, la instal·lació o la pintura es donen la mà per a crear una compilació rica i variada. El nombre d'artistes presents en la col·lecció supera els 160. A continuació els proposem que col·loquen en el diagrama els següents 20 cognoms d'artistes de la col·lecció del MUA.

pdfLINK

RETALLANT ESTEREOTIPS, SILUETES PER LA IGUALTAT I CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Amb aquesta unitat didàctica, que s'emmarca dins del programa Retallant estereotips. Siluetes per la igualtat i contra la violència de gènere, convidem a reflexionar sobre la situació de la dona en la societat actual, utilitzant la creació artística com a eina per a avançar en la igualtat entre dones i homes, i en l'eradicació de la violència de gènere.

LINK

© 2020 MUA. Museu de la Universitat d'Alacant · Tots els drets reservats. · Info Legal · Contacte · +34 965 90 93 87
Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües · www.veu.ua.es