Taller / 02.02.2025 / 11:00hDibujo e imaginación. Cadáver exquisitInscripcions del 27.01.2025 al 31.01.2025
Dibujo e imaginación. Cadáver exquisit
Participants: 25 persones a partir de 6 anys
Taller de dibuix experimental
El Cadáver Exquisito és una pràctica artística col·laborativa nascuda en el si del moviment surrealista a principis del segle XX. Originada per artistes com André Breton, Marcel Duchamp i altres membres del grup surrealista, aquesta tècnica es va desenvolupar com una manera d’explorar la creativitat col·lectiva i el subconscient.
Aquesta tècnica consisteix a crear una obra d’art en conjunt, on cada participant aporta una part del dibuix sense conèixer les contribucions prèvies dels altres. L’obra es desenvolupa d’una manera seqüencial i sorpresa, que genera resultats inesperats i plens de creativitat.
L’objectiu d’aquest taller és submergir els participants en la creació d’un Cadáver Exquisito dividit en quatre parts, cadascuna de les quals explorarà diferents aspectes personals i de l’entorn. A través de la tècnica del «contorn cec», el dibuix del seu menjar favorit, l’exploració de l’entorn i la representació d’espais imaginats, es vol fomentar la creativitat, la col·laboració i la connexió sensorial amb un mateix, amb el grup i amb l’entorn.
Lucía Mir és una de les artistes seleccionades en les 10a Residències d’investigació i creació artística del MUA.
+ INFO