Fundamentos de la Arquitectura
Sèrie de quatre dibuixos realitzats a mà utilitzant el grafit com a tècnica. El meu objectiu és que el resultat final siga evocador i que permeta una certa llibertat d'interpretació dins de la idea que desitge expressar. Treball sobre la percepció visual a través de la composició, combinant elements orgànics amb formes més simples, accentuant els contrastos, la qual cosa em permet atorgar major caràcter a l'obra i destacar els elements principals.
Rebuig al bell: La llibertat i el canvi com un fràgil procés de transformació de l'individu que es desprén de l'emocional.
L'espera: Un capvespre a la platja des d'un balcó, l'espera d'alguna cosa des de la serenitat i la voluntat, sense necessitat d'una acció immediata, transmetent calma, reflexió i paciència mitjançant figures geomètriques, formes simples i tons sòlids i clars.
Dos *pajaros: La fragilitat i vida.
Cel gris: Esperanza i alegria davant un canvi, la capacitat per a generar creixement i transformació des d'una adversitat. Resiliència i aprenentatge de l'individu, el positiu del tràgic. Simula un entorn fred, gris i esperançador.
© 2025 MUA. Museu de la Universitat d'Alacant · Tots els drets reservats. · Info Legal · Contacte · +34 965 90 93 87
Vicerectorat de Cultura, Esport i Extensió Universitària · www.veu.ua.es